Thursday, December 14, 2017

She Did It!


Walaupun digoda dengan bisnes produk lain yang mereka nilaikan ia lebih power dan lumayan, Mary Jardin tetap menjadi puuujaan hatikuu.

Ada sorang ejen MJ ni, selaaalu Mas tengok nama beliau mesti ada dalam Top Achiever MJ Superstar. Noor Hanun Mat Rawai @ Mat Rawi.

Seorang pegawai perubatan di sebuah klinik negeri Kelantan. Yes, she is doctor! Seorang doktor, ibu, isteri dan anak.

Keje biasa-biasa je pun kadang sibuk, inikan pulak seorang doktor yang memang kita tau saaangat sangat sibuk dan semestinya punya cabaran yang besar bila buat bisnes sambilan ni. Kan?

Beliau pernah gagal dalam bisnes MJ, gedebuk jatuh ke tanah dan terasa macam kena hempap dengan batu besar yang sampai tak boleh dah nak bergerak. Huuuishh dasyatt!

Tapiii tetiba beliau bangkit balik dengan group sales almost RM26k! Alhamdulillah she did it! Wuhuuu Hebat ke hebat sangat ni?

Ahhaaa korang nak tau tak camana al kisah Dr. Hanun ni daripada jatuh tersungkur teruk, then tiba-tiba boleh naik terus mendadak dengan jayanya.

Mas pun nak tauuu sangat camana. Tak sabar nak dengar perkongsian Dr. Hanun esok pukul 9.15 malam di Telegram Private Group.

Tajuknya? How I Balance Between Career and Business! Ketuk-ketuk wassap Mas di
http://www.wasap.my/60176225150/sharingDRhanun okay!

Kita duduk satu kapal dengar sharing orang yang dah berjaya. Mana tau satu hari nanti berjangkit kat kita pulak?! Aamiin Ya Rabb :D


Mary Jardinian,
Siti Masitah Ismael | Mas
Mary Jardin Ampang | UIA Gombak , Selangor
SMS | Whatsapp | Telegram 017-6225150
http://www.wasap.my/60176225150
mjmashitiara125@gmail.com
Fb page : Mashitiara Mary Jardin
https://www.facebook.com/mashitiaramaryjardin/

No comments:

Post a Comment

Rancangan Assalamualaikum TV AlHijrah - Mary Jardin

Assalamualaikum. Hai! Tahniah kepada Dr. Maryam, founder Mary Jardin. Setelah setahun tak menggunakan mana-mana media pengikla...