Sunday, January 14, 2018

Tutorial Make Up Natural Untuk Pemula | MJMashitiara

Assalamualaikum. :)

Korang yang miiinat sangat dengan mekap. Jom baca kejap!

Alhamdulillah buat pertama kalinya Mary Jardin mengeluarkan produk kosmetik yang natural. So, founder Mary Jardin, Dr. Maryam adakan Make Up Workshop & English Hi Tea. Make up workshop ni salah satunya ada tutorial make up natural untuk pemula. So, rugi sangat bagi yang tak join.


Ada yang dah lama intai dan naaak sangat cosmetic bag Mary Jardin yang berharga RM45 ni tapi boleh dapat FREE je! BUkan senang nak dapat free tau, dah lah cantik yakmat siap bling-bling lagi. Ada yang nak dapat jugak FREE Beauty Blender yang harganya RM30 ni?! Nampak cantik dan berkualiti jer beauty blender tu, best sangat dapat free kan? Join tutorial make up dan hands on sendiri dan diajar cara menggunakan produk make over dengan pakai barangan #MJAC dan barangan lain? Haa yang jarang-jarang pakai make up tu mesti jarang-jarang jugak guna barang make up kan? Masa ni lah peluangnya! Boleh jumpa dan santai-santai dengan Farah Lee, semestinya boleh selfie lagi! 
Ramai orang nak mekap tak nak guna beauty blender. Sebenarnya beauty blender ni salah satu rahsia untuk make up cantik dan nampak natural tau. Mas pun baru tau huhuhu So, masa workshop ditunjukkan cara menggunakan beauty blender sponge , pakai foundation pun tak bercapuk, nampak macam standard make up Hollywood lagi! Tapi nak beli beauty blender pun kena tau tekniknya. Ada yang keras, memang takkan blend lah mekap korang. Dr. Maryam bagi FREE je kepada mereka yang join make up workshop ni.



Haa yang suka mekap dan mencari-cari kosmetik yang natural, dalam #MaryJardinArtisanCosmetic ada 4 ni!
1. Lipmatte 5 colours
2. Blusher palette (4 in 1 colours)
3. Loose powder
4. Liquid foundation (2 colours)
By the way, MUA Amni dah try lipmatte yang bakal dikeluarkan oleh Mary Jardin. Warna lipcream ni nampak soft, natural dan mesra muka yang tak mekap kan. Cantek! Ada 5 warna semuanya. Inilah dia lipmatte yang cantek tu. Best sangat kalau pegi dengan bff kan? So, sesape yang invite bff join sekali, dapat lipmatte FREE.



Masa Make Up Workshop dan English Hi Tea 7 Januari, dapatlah merasa makanan yang sedap sedap dari #MaryFarmhouse . Tak boleh menahan betul tengok makanan yang sedap-sedap dan pelbagai rasa tu. Omnomnom Bukan skill mekap je dapat, simple session on image by Irene yang bersetail tu pun korang dapat join sekali. Macam syiok je dapat hands on make up pakai barangan #MaryJardinArtisanCosmetic . Haishh berbaloi laboi RM150 tu. Macam maaciam dapat. Kan kan kan.






Amni Kifli, MUA yang dijemput ada jugak menunjukkan cara pakai makeup natural , satu per satu yang diajar dan nampak mereka yang join make up workshop tu praktik dengan cara yang betul. Nampak simple dan cantik.





So, bagi sesiapa yang dah timbul rasa cemburu di hati dan teringin nak join make up workshop lagi, jangan risau jangan bimbang sebab InshaaAllah Dr. Maryam akan adakan lagi Mac ni! Taraa!


Alhamdulillah sampai di sini sahaja, moga kita berpeluang jumpa di lain hari. Tak sabar kan nak join make up workshop yang akan datang?! Jom menabung untuk join! hehehe .Tak rugi tapi jangan menyesal di kemudian hari!


Mary Jardinian,
Siti Masitah Ismael | Mas
Mary Jardin Ampang | UIA Gombak , Selangor
SMS | Whatsapp | Telegram 017-6225150
http://www.wasap.my/60176225150
mjmashitiara125@gmail.com
Fb page : Mashitiara Mary Jardin
https://www.facebook.com/mashitiaramaryjardin/


No comments:

Post a Comment

Rancangan Assalamualaikum TV AlHijrah - Mary Jardin

Assalamualaikum. Hai! Tahniah kepada Dr. Maryam, founder Mary Jardin. Setelah setahun tak menggunakan mana-mana media pengikla...